Sjekket opp dette med type grunninger med Lakkrekvisita i dag. Da fikk jeg følgende opplysninger:
Tokomponent grunning er ikke 100 prosent tett, men ganske tett og noen av det beste man kan bruke.
Det som er enda mer tett er Epoxygrunning, men den er ikek 100 den heller, da den er tilpasset tynner for spøyting, og derved kan det bli mikroskopiske porer. Men med lakk på toppen og polervoks skal man være ganske sikker på god holdbarhet uansett, fikk jeg inntrykk av....
Handlet også litt lakk der, da de blander riktig farge på sprayboks, og så får vi rabatt i klubben der!
Men å bade disse bilene i "saltsyre", som trolig er det rikitige navnet på sørpa om vinteren, er "livsfarlig" for bilene!, er jeg kommet til uansett!
Vil man ha jobb om ti år kan man nok kjøre som med en vanlig bruksbil, men jeg kommer nok kun til å kjøre på usaltede veier så langt det er mulig. Til nøds tørre vinterveier! Dette er litt trist, men sånn er det.
Men der stod det en nylakket PV! Jeg ble helt lamslått over resultatet!

Fikk lyst til å ta den med!

.... Men de ansatte hold godt på den, og var nok fornøyd med resultatet de også!
Den liknet veldig på min sønns! - merkelig!
Oi sann, der ble den hentet gitt!

Hvem er den heldige tro?
Håper ikke skjermen på bakken ble glemt! ? Må kanskje opp å sjekke?