Setetrekk

Tråder som omhandler alt fra trekking av stoler og taktrekk til hanskerom og dørtrekk. Dvs det meste av interiøret.
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Re: Setetrekk

Post by Torbo2 »

Kunne du tatt et bilde av trekkene, høres ut til at du ha smme farge som meg? Lys blå med diskret striper? og bilen er skiferblå...
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Re: Setetrekk

Post by Mikal »

Torbo2 wrote:Kunne du tatt et bilde av trekkene, høres ut til at du ha smme farge som meg? Lys blå med diskret striper? og bilen er skiferblå...
Jeg aner ikke hva skiferblå er, men det høres og føles veldig riktig. Skal få tatt bilder så snart jeg kommer inn døra hjemme.
Grimstad, Duett -65, B18.
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Re: Setetrekk

Post by Mikal »

Mikal wrote:
Torbo2 wrote:Kunne du tatt et bilde av trekkene, høres ut til at du ha smme farge som meg? Lys blå med diskret striper? og bilen er skiferblå...
Jeg aner ikke hva skiferblå er, men det høres og føles veldig riktig. Skal få tatt bilder så snart jeg kommer inn døra hjemme.
Image
Grimstad, Duett -65, B18.
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Re: Setetrekk

Post by Torbo2 »

Der var de ja,,, du hadde visst lagt ut bilde før, men så det ikek før nå.

Bilen er samme farge som min Duett med setetrekkene kjennre jeg ikek igjen...

Sjekk m. VP-autoparts...
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Re: Setetrekk

Post by Mikal »

Torbo2 wrote:Der var de ja,,, du hadde visst lagt ut bilde før, men så det ikek før nå.

Bilen er samme farge som min Duett med setetrekkene kjennre jeg ikek igjen...

Sjekk m. VP-autoparts...
Oki. Takker.

Tips for å skru ut setene for å sette på nytt trekk, eller er det bare å gyve løs med dem boltet til gulvet?
Grimstad, Duett -65, B18.
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Re: Setetrekk

Post by Torbo2 »

Du trenge ikke skru, bare bruk justeringsspaken og lirk setene framover til de komemr ut av skinnene...

Enkelt og greit...
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Re: Setetrekk

Post by Torbo2 »

Og får jeg låne hytta di en uke neste sommer syr jeg gjerne trekkene... he he....
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Re: Setetrekk

Post by Mikal »

Torbo2 wrote:Og får jeg låne hytta di en uke neste sommer syr jeg gjerne trekkene... he he....
haha, gitt at alle på sørlandet har en hytte ved sjøen? Nei, de er desverre solgt til rike østlendinger med sleik og skjerf i halsen, vi lar bare vær å fortelle hvor skjærene i sjøen er før vi gir dem nøklene til hytta :D
Grimstad, Duett -65, B18.
Mikal
Posts: 111
Joined: Wed 10 Aug 2011 18:54
Location: Grimstad
Contact:

Re: Setetrekk

Post by Mikal »

Torbo2 wrote:Du trenge ikke skru, bare bruk justeringsspaken og lirk setene framover til de komemr ut av skinnene...

Enkelt og greit...
Ah, at jeg ikke tenkte på dette selv! Var ute å kjørte med madammen (som er ganske lita, 154 på strømelesten) og måtte ta setet så lang frem at det ikke var noen "hakk" igjen. Løsningen var å holde setet på plass med ei bensinkanne + et oljekanne mot baksetet :)
Grimstad, Duett -65, B18.
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Re: Setetrekk

Post by Torbo2 »

Da røyk den hytteavtalen da... Jeg har forresten en avtale på Flekkerøy utenfor Kristiansand. Men ikke i feriesesongen...

Ang. seteskinnene, må jeg ta forbehold om de første PV/Duettene for å løsne setene. Men på de jeg har vært borti er det bare å skyve løs....

Da ordner seg seg vel...
terjehva
Posts: 143
Joined: Thu 21 May 2009 22:22
Location: Hadeland

Re: Setetrekk

Post by terjehva »

Ser du har samme farge på duetten som min. Skal prøve å få tatt et bilde av setene mine i morgen,så kan du se hvordan de skal være på en 65mod..
terjehva
Posts: 143
Joined: Thu 21 May 2009 22:22
Location: Hadeland

Re: Setetrekk

Post by terjehva »

Image

Tok et bilde, men det ble vel ikke det aller beste. Disse er de orginale på en 65mod.
Tror du har noen seter fra en eldre utgave..
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Re: Setetrekk

Post by Torbo2 »

Disse er som mine på min Duett 66 modell, og så har jeg jo samme fargen utvendig, mens min sønns bil er skiferblå - tror det er nummer 67, og denne 86? som din terjehehva.. morsomt...
terjehva
Posts: 143
Joined: Thu 21 May 2009 22:22
Location: Hadeland

Re: Setetrekk

Post by terjehva »

Min har fargekode 89..
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Re: Setetrekk

Post by Torbo2 »

Da er det det på min også. Kjempefin. Og den fargen er blitt in i dag også, om det har betydning. Vi har jo fått flere retrofarger tilbake på ting og tang.
Post Reply