Campinginnredning til Duett

Tråder som omhandler alt fra trekking av stoler og taktrekk til hanskerom og dørtrekk. Dvs det meste av interiøret.
Post Reply
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Campinginnredning til Duett

Post by Torbo2 »

Jeg lurer på om noen vet hvor man kan få tak i campinginnredning/-utstyr til Duett?
For eksempel tlsvarende dette til Renault 4?
http://www.youtube.com/watch?v=Z5nf-opl ... dded#at=12
Håvard E Johansen
Posts: 408
Joined: Sun 16 Jan 2011 02:16
Location: sarpsborg

Post by Håvard E Johansen »

Hehe. Den var litt morsom. tok litt av på slutten der.
User avatar
pals
Posts: 279
Joined: Wed 04 Oct 2006 21:35
Location: Sør-Trøndelag

Post by pals »

Hehe, grilling på grillen. Pluss mye annet.

Du klarer nok å lage mye av dette selv, Torbo. Jeg utfordrer deg :D
Torbo2
Posts: 4633
Joined: Sat 18 Dec 2010 21:02
Location: Sandvika

Post by Torbo2 »

Hmmmm... Takk for tilliten, nå har jeg ferie så det blir litt vansklig nå. Kunne vært morsomt, men når de planlagte prosjektene er kommet nærmere mål så... ???
En liten stålkase til å feste til støtfangeren, litt over så ikke forniklingen tar skade. En reservegril som hengsles i nedrekant til turbruk... Tenke tenke...
Vi får se om galskapen overvinner fornuften....
Men jeg har faktist tenkt å lage en oppvippbar variant til å sette på tilhengerkula på campingbilen (VW Reimo Camper). Så tankene er ikke helt fjerne.. Oppvippet bør det ikke ta mer plass bakover enn ca. 20 cm og 40 cm oppover. Bredde 60 cm kanskje???
Kankje innmaten (rustfritt stål) av en liten varmtvannsbereder kan utgjøre bunnen? Grillen fra Duettet er for verdifull, men det gamle kjøleskapet som står i hagen til naboen har jo noen fine rister... Og han er en renslig type, så jeg tror rista er bakteriefri... Kanskje jeg må sikre meg et par rister før han palmer det...
Det må være kullgrill! Det er det som gjør susen på smaken.
Må kanskje rydde plass i prosjektlista....?
Post Reply