Den radioen er super! Har to, pluss masse deler.. Rør osv... Om med ny spole "MP3-spiller" i tillegg blir det hyggelig her....
Savner en dreiebenk gitt! Da kan man jo fikse det meste? En gang dreide jeg en kryssbolt stemplet til fatterns snekkemotor som hadde banke-/dunkelyd. Det var en Sleipner 5 hk ca.! Sølvstål og tilsatt kull i overflaten i en kasse med kull i en ovn i 800-900 (900) grader i 1,5 time. (fikk da ca. kullstål ca. 1 mm inn i overflaten.
Så ble den herdet i olje og slipt nøyaktig til den passet med 0,001 mm klaring i råden. Tommeltrykkklaring, som på B16/B20... Måtte bare nevne Volvo her så jeg ikke blir arrestert for å gå utenfor Volvo som tema...
Syntes det var spennende å drive med den slags...
Ser at dreibenker er til salgs til overkommelige priser. Men jeg har ikke plass i garasjen! Kanskje jeg kan sette den inne på hjemmekontoret?
Kanskje bygge en stor bod på verandaen?
Kanskje jeg må kjøpe meg en ku og en høne og flytte på landet? Og ta med bilene?
Har jo bodd på landet før i tiden med masse "albueplass".
Men jeg fikk en hyggelig beskjed i dag: Jeg fikk titlbud om en ekstra lagringsplass på en låve Notodden. Da får Duetten selskap av en koselig Renault 4!
Måtte hjelpe søstera med å kjøre avgårde en stor madrass, og da skulle hun ordne opp!
Hun skulle ha en mindre en av en eller annen grunn?

Sikkert best å ikke spørre?
Der ser man at det hjelper å være hyggelig med damer!

Rådet er: Si ikke nei til damer!