Jeg kjenner ikke disse fordelerne, men bilen hr liten kompresjon, og vil uansett innstilling vare langt under bankegrensen for motoren.
mediuminnstilling skulle jo fungere bra, men siden motoren skyter i nedoverbakker ville jeg prøvd stilling 5: 5B16A/B (high)*10,0@70020,0@160027,0@3100
Kurvene eller tall står det ingenting om, bortsett fra maks regulering. Det står heller når vakumet begynner å virke?
Det rare er at B4-motoren er satt satt opp med svært høy tenning 0B4B / B14A*15,0@90023,5@200035,0@3500?
Det skulle jo ikke være noe i veien for å prøve stilling 0-1, men det blir vanskelig å smmenlikne når tenningstidspunktene er målt ulikt på de forskjellige. Men det kunne jo gitt litt mer effekt? Men det er slkt som må prøves ut.
Det kan også hende at forgasseren er magert innstilt, og trenger en liten finpuss?
Det var jo litt betenkelig at motoren i noen tilfelle trenger litt choke for å starte når motoren er varm? Det indikerer at forgasseren er for mager, f.eks ved at flottårstanden er for lav.
Det går jo an å brotsje opp hoveddysa 0,05 til 0,1 mm for å tilpasse forgasseren til dagens bensin og øke effekten. Men jeg liker best å bytte, men når jeg ikke har hatt rikitge verdier, har jeg brukt dysebrotsjer.
Jeg skulle gjerne visst hvlken dysestørrelse som sitter i denne forgasseren din 445?
97?
102?