Eirik's -62 Duett P210

Har du lyst til å fortelle andre om ditt Pv-prosjekt kan du opprette en ny "tråd" her og evt. laste opp/legge ut en link til egen hjemmeside.
Post Reply
User avatar
Høvdingen
Posts: 12
Joined: Thu 13 Aug 2009 17:00
Location: ÅS

Eirik's -62 Duett P210

Post by Høvdingen »

Hei alle sammen!

Som nybakt Duett-eier og PV-klubb-medlem tenkte jeg at jeg måtte legge igjen noen ord her. Har pådratt meg mitt første større bilprosjekt og gleder meg til å ta fatt! For dem som har lyst til å titte/følge med finnes det noen bilder på http://duett.summitseeker.net - og flere kommer. :)
I denne forbindelse lurer jeg også på om noen har eller vet om reparasjonshåndbøker i pdf-format eller på nett? Orginal håndbok til bilen hadde også vært morsomt å hatt! - Og ja, jeg kommer sikkert tilbake med spørsmål om diverse deler etterhvert.. Skal imidlertid få av karosseriet først og starte fra bunnen av er planen. :)

Fortsatt god sensommer til alle PV- og Duett-eiere der ute!![/code]
- Duett 1962 -
tyla210
Posts: 100
Joined: Fri 13 Mar 2009 23:31

Post by tyla210 »

Skal bli gøy og intresangt å følge restaureringen din. lykketil !!!
trenger du noen deler kan jeg kansje hjelpe deg med det.
send med da en mail: tyla445@yahoo.no
User avatar
pals
Posts: 279
Joined: Wed 04 Oct 2006 21:35
Location: Sør-Trøndelag

Post by pals »

Velkommen på forumet :)

Du får noen fine timer i garasjen på den der ja. Den ser ikke så verst ut. Blir spennende å følge prosjektet fremover. Lykke til!
User avatar
ståle
Posts: 189
Joined: Fri 23 May 2008 22:42
Location: sotra
Contact:

Post by ståle »

Hei!

Grattis med duetten! Skal bli spennende å føge med på restaureringen av bilen, gleder meg til det! :D Lykke til med proskjektet ditt

MVH

Ståle :D
User avatar
Høvdingen
Posts: 12
Joined: Thu 13 Aug 2009 17:00
Location: ÅS

Post by Høvdingen »

Takk-takk alle sammen!

Ja gleder meg svært, ikke minst til å bli ferdig så man kan ut og kjøre! :lol:
- Duett 1962 -
Post Reply