esk1ld's AKF Kambo pickup

Her kan man "reklamere" for egen PV-Duett som nødvendigvis ikke er under restaurering.

Re: esk1ld's AKF Kambo pickup

Innlegg esk1ld » Fre 07 Jul 2017 23:19

Torbo2 skrev:Fantastiske bilder! I den nest øverste svingen der knakk jeg en drivaksling en sommeren 1977. Hadde akkurat meldt meg inn i NAF, før turen, da jeg ikke likte lyden fra det ytre drivakselleddet på høyre side. NAF kom med drivakling "under armen" etter to timer og jeg puttet den på plass. Hadde med litt småverktøy (liten verktøykasse). Måtte ut med litt under 500 kroner for komplett aksling! Resten av turen over fjellet og sørover mot Sørlandet og østøver til Oslo gikk greit!Fargen på Amazonen er som på min Duett.

Blir minner av slikt! :)

automania skrev:Hei ang varmetråder i bakrute ,før fikk du kjøpt varmetråder i plast plate til og lime på ruten ,di ble koplet til 12 v .Fantes i forskjellige størelser.

Hei. Kan godt være at det er noe slikt ja. Ikke så godt å se på det første bildet jeg la ut, men for meg som sitter på bildene i full størrelse så kommer det tydelig frem at varmetrådene ser voldsomt formtilpasset ut til bakrutene.

Bilde
esk1ld

Re: esk1ld's AKF Kambo pickup

Innlegg esk1ld » Fre 07 Jul 2017 23:22

Ikke vært noen bilaktivitet de siste dagene. Fått stelt og gruset opp litt utenfor istede. I dag tok jeg og min bror turen over Romsdalseggen. En krevende, men fantastisk flott tur! Begrensede kjøreforhold i høyden, så det ble utført til fots :wink:

Bilde
esk1ld

Forrige

Gå til Min PV-Duett

Hvem er i forumet

Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester