Har en 4B-motor som jeg skulle har borret, men så er den borret til max. av det man får stempler til.
Noen som vet om det går bra å borre opp og bruke standard B16-stempler?
De går jo med B18 til B20, men spørsmålet er om sylinderveggene kan bli for tynne?
Noen som har gjort dette eller vet om noen som har gjort dette?
B4B - B16
Re: B4B - B16
Kanskje like greit å få tak i en annen blokk?
I-2727, 44505M varebil 1960, B16, grå/beige, chassis nr 37086
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Kontaktperson for Oslo og Akershusavdelingen
Re: B4B - B16
Du har nok rett i det, men....445 wrote:Kanskje like greit å få tak i en annen blokk?
Det var det med identiteten da?
Ifølge en klubbmedlem, mener han å ha lest om en slik løsning, og at B16 er i utgangspunktet en oppborret B4B.
Skal sjekke ut godstykkelsen nærmere... og litt til... Så får vi se?